National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.00 seconds. 
Evaluative Language in Electronic Product Reviews
Polášek, Radek ; Mihai, Hana (referee) ; Reich, Pavel (advisor)
Tato práce bude zaměřena na ohodnocení jazyka v recenzích mobilních telefonů. K tomuto účelu bude použita recenze Apple iPhone 7. Apple má širokou nabídku produktů, jmenujme počítače, tablety, hodinky nebo mp3 přehrávače. Mobilní telefony jsou ale jedním z nejpopulárnějších produktů. Z tohoto důvodu, jsou recenze mobilních telefonů perfektním zdrojem pro tuto tezi. Účel této práce je analyzovat a demonstrovat prostředky ohodnocení jazyka v reklamní mluvě a odhalení strategií a jazykových prostředků použitých k ovlivnění čtenáře, při apelování na city, morálku a estetiku chápání. Předpokládám, že recenze jsou zaujaté díky použité formě jazyka, která může obsahovat osobní názory autora nebo metody manupulace se čtenářem. Tyto metody mohou být použity při stylizaci textu, mohou apelovat na emoce nebo sociální zázemí čtenáře nebo mohuu být použity při rozhodování o tom zda a jaké informace v recenzi poskytnout. Tato teze ověří, zda je tato hypotéza platná.
Evaluative Language in Electronic Product Reviews
Polášek, Radek ; Mihai, Hana (referee) ; Reich, Pavel (advisor)
Tato práce bude zaměřena na ohodnocení jazyka v recenzích mobilních telefonů. K tomuto účelu bude použita recenze Apple iPhone 7. Apple má širokou nabídku produktů, jmenujme počítače, tablety, hodinky nebo mp3 přehrávače. Mobilní telefony jsou ale jedním z nejpopulárnějších produktů. Z tohoto důvodu, jsou recenze mobilních telefonů perfektním zdrojem pro tuto tezi. Účel této práce je analyzovat a demonstrovat prostředky ohodnocení jazyka v reklamní mluvě a odhalení strategií a jazykových prostředků použitých k ovlivnění čtenáře, při apelování na city, morálku a estetiku chápání. Předpokládám, že recenze jsou zaujaté díky použité formě jazyka, která může obsahovat osobní názory autora nebo metody manupulace se čtenářem. Tyto metody mohou být použity při stylizaci textu, mohou apelovat na emoce nebo sociální zázemí čtenáře nebo mohuu být použity při rozhodování o tom zda a jaké informace v recenzi poskytnout. Tato teze ověří, zda je tato hypotéza platná.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.